مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 09:152020-11-22اقتصادي

افزایش تماس با مرکز مدیریت راه های گلستان/لیست تاکسی های کشیک اعلام شد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از افزایش پنج برابری تماس با مرکز مدیریت راه ها در استان خبرداد و گفت: در ایام کرونا، نظارت بر مدیریت ترافیک راه ها در گلستان بیشتر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر استان است.

وی ادامه داد: راهداری و راهدارخانه ها هم تعطیلی ندارند و راهداران در طول محورهای برفگیر حضور دارند اما برای حضور فیزیکی سایر نیروهای ستادی و شهرستانی مطابق بخشنامه ابلاغی عمل می شود.

طبق گفته میقانی بالغ بر پنج هزار کیلومتر انواع راه و بیش از هزار و 500 دستگاه ناوگان عمومی حمل و نقل مسافری در گلستان وجود دارد.

ساماندهی ویژه ناوگان حمل و نقل عمومی شهری سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان هم گفت: با توجه به محدودیت های اعلام شده، وظیفه اصلی حمل و نقل از اول آذرماه از ساعت 9 شب تا چهار صبح بر عهده ناوگان حمل و نقل عمومی خواهد بود که شامل تاکسی های زرد و آژانس ها خواهد بود.

مهدی کمالغریبی افزود: هماهنگی های لازم به منظور حضور تاکسی های زرد و آژانس ها در ساعات مذکور در شهر صورت گرفته و طبق برنامه ریزی انجام شده لیست کشیک تاکسی ها و همچنین 30 تاکسی تلفنی هماهنگ شده است.

کمال غریبی با تاکید بر اینکه مرخصی رانندگان تاکسی و تردد بین شهری آنها در حال حاضر ممنوع است، خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی ها و هماهنگی های به عمل آمده، خدمت رسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تماس با مرکز مدیریت راه های گلستان/لیست تاکسی های کشیک اعلام شد

افزایش تماس با مرکز مدیریت راه های گلستان/لیست تاکسی های کشیک اعلام شد