مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 09:252020-11-22اجتماعي

هشدار به تهرانی ها؛ مراقب سیلاب رودخانه ها باشید


سرپرست شرکت آب منطقه‌ای تهران گفت: پیش بینی‌های هواشناسی و بروز بارش‌های قابل توجه بیانگر این است که رودخانه‌های تهران مستعد بروز سیلاب هستند لذا مردم باید به این موضوع توجه داشته باشند.

یوسف رضا پور در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه طبق پیش بینی های صورت گرفته بارش‌های تهران تا دوشنبه ادامه دارد اظهار کرد: مردم در این ایام از اتراق کنار رودخانه‌های اصلی تهران از جمله رودخانه کن، کرج و جاجرود خودداری کنند.

وی تصریح کرد: طی روزهای آینده احتمال بارش تا 45 میلی متر در تهران وجود دارد و این حجم از بارش پیش بینی شده، احتمال بروز سیلاب را در رودخانه‌های تهران بسیار افزایش می‌دهد و بی توجهی به هشدارهای داده شده، خطرات و خسارات جانی و مالی جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت.

سرپرست شرکت آب منطقه‌ای تهران با اشاره به سازه‌های غیر مجاز ساخته شده در بستر رودخانه ها، گفت: این سازه ها نیز در معرض سیلاب هستند و باید طبق برنامه ریزی‌های انجام شده تخریب شوند.

رضا پور با بیان اینکه در این ایام، ممکن است بارندگی قطع شود و به علت تلطیف شدن هوا، مردم برای تفریح کنار رودخانه‌ها بروند که خطر آفرین است، تاکید کرد: در این ایام به هیچ عنوان افراد در کنار رودخانه ها اتراق نکنند چراکه این موضوع خطر آفرین خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار به تهرانی ها؛ مراقب سیلاب رودخانه ها باشید

هشدار به تهرانی ها؛ مراقب سیلاب رودخانه ها باشید