مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 09:402020-11-22سياسي

ساماندهی اقتصاد زمین خورده کشور در گرو حاکمیت تفکر بسیجی


برای نجات کشور از این وضعیت نابسامان اقتصادی باید روحیه و تفکر بسیجی بر کشور حاکم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در ابرکوه، حجت الاسلام رضا علیزاده در نشستی با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان، و جمعی از بسیجیان به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج، اظهار کرد: امروز فرهنگ و تفکر بسیجی باید در همه عرصه ها پررنگ باشد؛ چراکه این تفکر در همه مقاطع زمانی و همه رویدادها، گره گشا بوده است.

وی با تأکید بر این که امروز هم برای نجات کشور از این وضعیت نابسامان اقتصادی، روحیه و تفکر بسیجی لازم است، افزود: اگر بخواهیم اقتصاد زمین خورده را سامان دهیم باید این روحیه و تفکر را در امر اقتصاد دخالت دهیم.

امام جمعه بخش بهمنبا بیان این که فرهنگ بسیج و بسیجی ریشه در قرآن دارد، ادامه داد: برخی از قرآن پژوهان با استناد به آیات الهی استنباط کرده اند که در طول تاریخ حیات انبیا الهی چیزی مشابه فرهنگ بسیج، ولی با واژه قرآنی ربیون وجود داشته است.

  علیزاده تصریح کرد: انسان هایی که با داشتن خصوصیت هایی همچون اخلاص، ایمان راسخ و ارتباط قوی و شایسته با باری تعالی در کنار انبیا الهی در میدان کارزار حضور داشتند، با استناد به آیات قرآن کریم، ربیون هستند که ما به آنان بسیجی می گوییم و از جمله شاخصه های بارز آنان اخلاص، کار برای خدا، ولایتمداری، اطاعت پذیری،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی اقتصاد زمین خورده کشور در گرو حاکمیت تفکر بسیجی

ساماندهی اقتصاد زمین خورده کشور در گرو حاکمیت تفکر بسیجی