مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 10:152020-11-22پزشكي

خوددرمانی ها معضل این روزهای سلامت!/ هر سرماخوردگی را کرونا فرض کنیم


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از خوددرمانی های غیرعلمی به عنوان یکی از جدی ترین معضلات پیش روی مدیران حوزه سلامت در خصوص درمان مبتلایان به کووید19 در این ایام نام برد.

- خوددرمانی ها معضل این روزهای سلامت!/ هر سرماخوردگی را کرونا فرض کنیم ایسنا/سمنان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از خوددرمانی های غیرعلمی به عنوان یکی از جدی ترین معضلات پیش روی مدیران حوزه سلامت در خصوص درمان مبتلایان به کووید19 در این ایام نام برد.

دکتر نوید دانایی در جمع خبرنگاران ضمن برحذرداشتن افراد از هرگونه خوددرمانی اظهار کرد: خوددرمانی های غیرعلمی ممکن است که به مشکلاتی برای بیماران منجر شود.

دبیر ستاد استانی مقابله با کروناویروس از عدم مراجعه به هنگام به عنوان یکی از پیامدهای همین خوددرمانی ها نام برد و افزود: متاسفانه در بسیاری از موارد شاهد هستیم که مبتلایان به کروناویروس اقدام به خوددرمانی کرده و از همین رو دیر به مراکز درمانی و بیمارستانی مراجعه کرده و گاه با مشکلات جبران ناپذیری روبرو می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به برودت هوا در این ایام سرد سال گفت: هر گونه علائم سرماخودگی در این روزها از نظر ما، ابتلا به کروناویروس است و از همین رو از همه شهروندانی که دارای علائم سرماخوردگی هستند انتظار می رود که بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوددرمانی ها معضل این روزهای سلامت!/ هر سرماخوردگی را کرونا فرض کنیم

خوددرمانی ها معضل این روزهای سلامت!/ هر سرماخوردگی را کرونا فرض کنیم