مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 10:252020-11-22سياسي

ممنوعیت وی چت و تیک تاک اجرایی می شود


مشاور امنیت ملی آمریکا اعلام کرد انتظار دارد تلاش دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا برای ممنوعیت اپلیکیشنهای چینی وی چت و تیک تاک نهایتا موفق شود.

- مشاور امنیت ملی آمریکا اعلام کرد انتظار دارد تلاش دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا برای ممنوعیت اپلیکیشنهای چینی وی چت و تیک تاک نهایتا موفق شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اقدامات دولت ترامپ برای محدود کردن پلتفرمهای شبکه اجتماعی چینی در آمریکا به دلایل امنیت ملی در نتیجه احکام بازدارنده دادگاههای آمریکا، متوقف شده است.

کاربران وی چت و تیک تاک می گویند این ممنوعیتها تحت انگیزه های سیاسی در سال انتخابات اعلام شده و نگرانیهای امنیت واقعی عامل آنها نبوده است.

اوبرایان در رویدادی در هانوی ویتنام گفت: بررسی پرونده های مربوط به ممنوعیت وی چت و تیک تاک در دادگاه ادامه دارد و دولت فدرال صبر می کند تا ببیند که دادگاههای آمریکایی در خصوص این ممنوعیتها چه حکمی خواهند داد.

تصور می کنم در نهایت تصمیم رییس جمهور برای ممنوعیت این اپلیکیشنها اجرایی شود و حتی اگر دولت هم تغییر کند، این ممنوعیتها به اجرا گذاشته میشوند.

جو بایدن، رییس جمهور منتخب آمریکا که 20 ژانویه قدرت را به دست می گیرد، وعده داده است ریسکهای امنیتی مربوط به اپلیکیشن تیک تاک را بازبینی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت وی چت و تیک تاک اجرایی می شود

ممنوعیت وی چت و تیک تاک اجرایی می شود