مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 10:352020-11-22اقتصادي

مشکلات کارخانه تولید بخاری رزن خارج از استان است


معاون امور اقتصادی استاندار همدان با تأکید بر اینکه مشکلات کارخانه تولید بخاری رزن خارج از استان است، گفت: این شرکت قصد ندارد به کشور ترکیه برود.

- ایسنا/همدان معاون امور اقتصادی استاندار همدان با تأکید بر اینکه مشکلات کارخانه تولید بخاری رزن خارج از استان است، گفت: این شرکت قصد ندارد به کشور ترکیه برود.

ظاهر پورمجاهد در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه مشکل این شرکت این است که سازمان نوسازی مدارس باید از این بخاری ها بخرد، اظهارکرد: هر آنچه استان توانسته برای حل مشکل این شرکت انجام داده است اما مدیرکل نوسازی مدارس کشور باید قانع شود که از این بخاری ها برای مدارس خریداری کند و بخاری تولیدی این شرکت باید چهارچوبی که نوسازی مدارس می خواهد را داشته باشد.

وی ادامه داد: مسئولان استانی پیگیر رفع مشکل این شرکت بوده اند به طوریکه با وزیر آموزش و پروش مکاتبه کردیم و برای بازدید از این کارخانه به همدان آمده و با کمیته امداد کشور برای این شرکت جلساتی گذاشته شده اما این موضوع یک موضوع ملی است.

قائم مقام یک شرکت تولید بخاری کم مصرف در شهرستان رزن نیز چندی پیش در این باره، با بیان اینکه جابه جایی کارخانه تولید بخاری کم مصرف برای فروش محصول است، گفت: این شرکت تولید بخاری به علت عدم همکاری دستگاه های دولتی تصمیم گرفته محصول خود را در کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات کارخانه تولید بخاری رزن خارج از استان است

مشکلات کارخانه تولید بخاری رزن خارج از استان است