مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 10:502020-11-22اقتصادي

فروش یک میلیارد و 800 میلیون ریالی در طرح پاییزه کتاب هرمزگان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از فروش یک میلیارد و 800 میلیون ریال کتاب در طرح پاییزه کتاب استان خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از فروش یک میلیارد و 800 میلیون ریال کتاب در طرح پاییزه کتاب استان خبر داد.

رضا کمالی زرکانی ظهر امروز(دوم آذرماه) با اعلام این خبر گفت:طرح پاییزه فروش کتاب از 24 لغایت 30 آبان همزمان با بیست و هشتمین هفته کتاب ایران در هرمزگان برگزار شد که با استقبال شهروندان همراه بود.

وی افزود: در مجموع چهار کتابفروشی در بندرعباس عضو این طرح بودند که کتاب های مشمول این طرح با تخفیف 20 درصد عرضه شد و با توجه به تعداد محدود کتابفروشی ها و سقف مشخص خرید برای هر نفر تا مبلغ 200 هزار تومان، استقبال و خرید مردم بسیار قابل توجه بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان عنوان کرد: مشارکت و استقبال مردم هرمزگان از رویدادهای مرتبط با کتاب و فرهنگ مطالعه همیشه عالی بوده است و در نمایشگاه های سراسری کتاب که هر ساله برگزار می گردد، هرمزگان همیشه جزء چند استان برتر کشور به لحاظ فروش کتاب محسوب می شود.

کمالی زرکانی اظهار داشت: در طرح پاییزه کتاب هرمزگان هفت هزارو 373 جلد کتاب به ارزش یک میلیارد و 882 میلیون و 960 هزار ریال توسط مردم فرهنگ دوست هرمزگان خریداری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش یک میلیارد و 800 میلیون ریالی در طرح پاییزه کتاب هرمزگان

فروش یک میلیارد و 800 میلیون ریالی در طرح پاییزه کتاب هرمزگان