مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 10:552020-11-22سياسي

فشار پارلمان عراق بر «الکاظمی» برای ارسال نتایج تحقیق درباره ترور سردار سلیمانی


کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق از اعمال فشار بر دولت مصطفی الکاظمی برای ارسال هرچه سریع تر نتایج تحقیق درباره ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مهدی تقی امرلی   نماینده عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق، امروز (یک شنبه - 22 نوامبر) اعلام کرد که این کمیسیون بر دولت مصطفی الکاظمی فشار وارد خواهد کرد تا گزارش ویژه مربوط به ترور فرماندهان پیروزی (سردار شهید قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس نائب رییس سازمان الحشد الشعبی و شماری از همرزمان آنها) را در اسرع وقت در اختیار پارلمان قرار دهد.

وی در گفت وگو با پایگاه خبری المعلومه تصریح کرد: دولت ملزم است که طی روزهای آتی، نتایج تحقیق درباره این پرونده و نیز گزارش معرفی طرف های همدست با آمریکایی ها در جنایت ترور فرماندهان پیروزی (شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس) در نزدیکی فرودگاه بغداد را به پارلمان ارائه کند.

امرلی با اشاره به اینکه پارلمان در حالی پیگیری جدی برای دستیابی به این گزارش است گفت که کمیسیون امنیت پارلمان عراق و نیز پارلمان بر دولت فشار وارد خواهد کرد تا هر چه سریع تر نتایج تحقیقات در خصوص هدف قرار دادن مقرهای الحشدالشعبی و نیز ترور فرماندهان پیروزی را به پارلمان ارائه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فشار پارلمان عراق بر «الکاظمی» برای ارسال نتایج تحقیق درباره ترور سردار سلیمانی

فشار پارلمان عراق بر «الکاظمی» برای ارسال نتایج تحقیق درباره ترور سردار سلیمانی