مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 12:102020-11-22سياسي

99 درصد مشاغل در ملایر محل کسب خود را تعطیل کردند


طرح جدید محدودیت های کرونایی از بامداد دیروز در ملایر آغاز شده و 99 درصد مشاغل گروه های 2، 3 و 4 محل کسب خود را تعطیل کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملایر قدرت الله ولدی ظهر امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونا به صورت ویدئوکنفرانس با حضور استاندار اظهار کرد: به منظور مدیریت و کنترل اپیدمی کووید 19 به شیوه محله و خانواده محور، قرار است طرح گسترده مشارکتی با عنوان طرح شهید حاج قاسم سلیمانی به اجرا درآید که در این راستا تمام ظرفیت ها و امکانات این شهرستان پشتیبان این طرح ملی است.

وی با بیان اینکه همه دستگاه های اجرایی باید در اجرای این طرح همکاری و ورود جدی داشته باشند و شرح وظایف آنها مشخص شود افزود: نگرانی برای اجرا طرح نداریم.

فرماندار شهرستان ملایر ادامه داد: سپاه و بسیج ملایر با تمام توان در کنار دیگر دستگاه ها همچون شبکه بهداشت و درمان، مرکز بهداشت، جمعیت هلال احمر، جامعه طلاب و روحانیون و دیگر مجموعه ها پای کار است و گروه های تعیین شده آمادگی لازم برای اجرای این طرح را دارند.

وی تصریح کرد: تشکیل کارگروه تخصصی در این زمینه ضروری است و نیاز است با تشکیل کمیته های عملیاتی و تیم های اجرایی(مراقبتی، حمایتی و نظارتی)، به سرعت فعالیت های محله محور و خانواده محور آغاز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

99 درصد مشاغل در ملایر محل کسب خود را تعطیل کردند

99 درصد مشاغل در ملایر محل کسب خود را تعطیل کردند