مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 12:152020-11-22اقتصادي

صدور مجوز تردد با طعم کرونا


دومین روز منع تردد خودروهای پلاک غیربومی در قزوین در حالی آغازشده است که افراد زیادی هنوز سردرگم هستند، همه تنها یک نشانی دارند! برای دریافت مجوز تردد به فرمانداری قزوین مراجعه کنید؛ - ایسنا/قزوین دومین روز منع تردد خودروهای پلاک غیربومی در قزوین در حالی آغازشده است که افراد زیادی هنوز سردرگم هستند، همه تنها یک نشانی دارند! برای دریافت مجوز تردد به فرمانداری قزوین مراجعه کنید؛ ازدحام ایجاد شده مقابل درب فرمانداری نه تنها مدیریت نشده بلکه مردم بی پاسخ ماندند.

امروز دوم آذر ماه، از ساعت اولیه روز، افراد زیادی برای دریافت مجوز به فرمانداری مراجعه کردند، در ایام کرونا که مردم با مشکلات اقتصادی روبه رو هستند، جریمه روزانه یک میلیون تومان باری بر دوش شان شده و همه نگران هستند.

به همراه عکاس ایسنا به فرمانداری می رویم تا از روند صدور مجوز تردد باخبر شویم، نزدیک فرمانداری، تجمعی صورت گرفته است اگرچه همه افراد ماسک دارند اما فاصله گذاری اجتماعی معنایی ندارد و افراد درهم تنیده و کنار هم به دنبال دریافت پاسخ هستند.

ابتدای ورود سرباز فرمانداری تلفن همراه عکاس را می گیرد و با فریاد از مسئول نگهبانی می خواهد که گیت را باز کند تا ما دو نفر که گویا حالا از دید این سرباز جرمی مرتکب شده ایم را به داخل فرمانداری هدایت کند، درحالی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز تردد با طعم کرونا

صدور مجوز تردد با طعم کرونا