مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 12:152020-11-22سياسي

حضور 120 طلبه جهادی در میدان مبارزه با کرونا در استان مرکزی


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: با آغاز فعالیت قرارگاه شهید سلیمانی در استان 120 طلبه جهادی در آرامستان ها و بیمارستانها حضور یافتند و به مردم خدمت رسانی می کنند.

- حجت الاسلام مهدی عباسی در میلاد حضرت رسول اکرم (ص)، قرارگاه شهید سلیمانی در استان مرکزی افتتاح شد و برای یهره مندی از ظرفیت سایر دستگاه ها هماهنگی خوبی با دانشگاه علوم پزشکی، نهادها و مراکز حوزوی حوزوی، هلال احمر، بسیج و دیگر نهادهای انقلابی صورت گرفت.

وی افزود: این قرارگاه در چهار محور از جمله حوزه بهداشت و سلامت، آموزش و پیشگیری، مواسات و کمک مومنانه و برنامه های فرهنگی و نشاط اجتماعی آغاز به کار کرد و در این اقدام، مساجد محور خدمات اجتماعی محله خود هستند و این اقدامات با هماهنگی در هر محله انجام می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی ادامه داد: در حوزه بهداشت و سلامت با همکاری نهادهای حوزوی، طلاب و روحانیون سازماندهی شدند و 120 طلبه از مبلغان و روحانیان مستقر، در آرامستان ها برای غسل، کفن و دفن اموات کرونایی و در بیمارستان ها برای کمک به کادر درمان حضور پیدا کردند.

عباسی تصریح کرد: طلبه ها از طرف ستاد بحران نهادهای حوزوی و تبلیغی در بیمارستان های ویژه بیماران کرونایی حاضر می شوند و پس از کسب آموزش های لازم توسط دانشگاه علوم پزشکی و هلال احمر برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 120 طلبه جهادی در میدان مبارزه با کرونا در استان مرکزی

حضور 120 طلبه جهادی در میدان مبارزه با کرونا در استان مرکزی