مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 12:152020-11-22حوادث

زورگیری مسلحانه برای پرداخت مهریه!


رییس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری مرد مسلحی خبر داد که برای پرداخت مهریه از 2 زن زورگیری کرده بود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، رییس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری مردی مسلحی خبر داد که از 2 زن برای پرداخت مهریه زورگیری کرده بود.

    سرهنگ جلیل موقوفه ای بیان داشت: شب گذشته در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر زورگیری فرد مسلحی از دو خانم، ماموران گشت عملیات کلانتری 134 شهرک قدس به نشانی اعلامی در محدوده سعادت آباد اعزام می شوند.

وی گفت: با حضور گشت انتظامی در محل، ماموران کلانتری شهرک قدس مشاهده کردند، تعدادی از شهروندان دست و پای مردی 34 ساله را گرفته و سعی در دستگیری وی دارند.

این مقام انتظامی افزود: با حضور ماموران در محل دو خانم (راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی لوکس) به ماموران مراجعه و خانم راننده اظهار داشت، از فروشگاه خارج و سوار بر خودرویمان شدیم.

قبل از شروع حرکت، متوجه شدیم که فردی درهای عقب خودرو را باز و داخل خودرو شد و با سلاح گرمی که همراه داشت من را تهدید و از سرنشین خودرو خواست که طلاهایش را به وی بدهد؛ باتهدید مرد مسلح شروع به سرو صدا کرده و از خودرو پیاده شدیم و با کمک افراد عبوری موفق به دستگیری مرد مسلح شده و با پلیس 110 تماس گرفتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زورگیری مسلحانه برای پرداخت مهریه!

زورگیری مسلحانه برای پرداخت مهریه!