مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 12:252020-11-22سياسي

فشار پارلمان عراق بر دولت الکاظمی برای ارائه نتایج تحقیقات ترور سردار سلیمانی


عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق از وجود تلاش پارلمان و فشار بر دولت مصطفی الکاظمی برای ارسال هرچه سریعتر نتایج تحقیقات در رابطه با ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس خبر داد.

- عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق از وجود تلاش پارلمان و فشار بر دولت مصطفی الکاظمی برای ارسال هرچه سریعتر نتایج تحقیقات در رابطه با ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی تقی امرلی، عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق امروز (یکشنبه) در گفت وگو با خبرگزاری المعلومه تاکید کرد: کمیسیون امنیت و دفاع به دولت عراق فشار خواهد آورد تا گزارش مربوط به پرونده ترور فرماندهان پیروزی(سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس ) را در سریع ترین زمان ممکن به پارلمان بفرستد.

وی گفت: دولت عراق ملزم است تا طی چند روز آینده نتایج تحقیق در رابطه با ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس در نزدیکی فرودگاه بغداد را ارسال و طرف هایی که در این جنایت با آمریکایی ها دست داشتند را مشخص کند.

امرلی با بیان اینکه پارلمان عراق پیگیر این مساله بوده و خواهان ارسال سریع نتایج تحقیقات است افزود: زمانی که نتایج به دست ما برسد، پارلمان تصمیمات خود را در این رابطه اتخاذ خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فشار پارلمان عراق بر دولت الکاظمی برای ارائه نتایج تحقیقات ترور سردار سلیمانی

فشار پارلمان عراق بر دولت الکاظمی برای ارائه نتایج تحقیقات ترور سردار سلیمانی