مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 12:502020-11-22سياسي

تصمیمات مسئولان بدون همراهی و همکاری مردم بی نتیجه است


فرماندار انزلی با اشاره به پذیرش برخی گلایه ها درباره بخش هایی از محدودیت های جدید کرونایی، تاکید کرد: تصمیمات مسئولان در صورت عدم همراهی مردم بی نتیجه می ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر فرمانداری بندرانزلی، اظهار کرد: از همه اقشار جامعه اعم از عموم مردم، رسانه ها، سمن ها و هر کسی که به هر نحوی می تواند کمک حال اجرای بهتر این طرح محدودیت های کرونایی باشد تقاضا داریم همراه و همگام با مسئولان حکومتی باشند.

وی با بیان اینکه تصمیمات مسئولان حاکمیتی در صورت عدم همراهی مردم نتیجه لازم را نخواهد داشت، افزود: به عنوان یک شهروند از طرح اعلام شده گلایه داریم زیرا موارد به صورت کلی بیان و به جزییات کمتر پرداخته شده است.

میرغضنفری با بیان اینکه از بین رفتن تصمیمات سلیقه ای را از مزایای این طرح برشمرد و تاکید کرد: باید همگی با همکاری و مشارکت و با بومی سازی این طرح بر اساس وضعیت شهرمان در راستای بهبود وضعیت تلاش کنیم.

فرماندار بندرانزلی به پیامک هایی که برای برخی از خودروها در شهرهای زرد از سوی پلیس ارسال می شود اشاره و اضافه کرد: فعلاً فضای موجود در جامعه بر اساس راهنمایی و ارشاد و تذکر است و حاکمیت نمی خواهد در اوضاع کنونی و مشکلات موجود، باری بر دوش مردم اضافه کند و تنها در صورتی از برخورد قهری استفاده می کند که جان مردم به خطر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیمات مسئولان بدون همراهی و همکاری مردم بی نتیجه است

تصمیمات مسئولان بدون همراهی و همکاری مردم بی نتیجه است