مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 13:052020-11-22سياسي

مرحله سوم رزمایش کمک به نیازمندان اجرایی می شود


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: مرحله سوم رزمایش کمک به نیازمندان اجرایی می شود.

- هدایت صفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان ضمن قدردانی از اندیشه زیبای مردم نوع دوست استان در کمک های مادی و معنوی خود در مراحل اول و دوم این رزمایش اظهار کرد: دغدغه سفره آسیب دیدگان از در زمینه کسب وکار و یا  پرداخت اجاره به دلیل مشکلات اقتصادی ناتوان هستند با حمایت خیرین و نیکوکاران بخشی از نیازهای آنان را برطرف کنیم.

صفری ادامه داد: از رویکردهای جدی کمیته امداد توجه به مسائل فرهنگی با تکیه بر ارتقای سطح فکری، فرهنگی، تحصیلی و  مشاوره ای است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در این راستا تأمین امکانات و تجهیزات آموزش الکترونیکی مورد نیاز دانش آموزان و دانشجویان همچون تبلت و گوشی هوشمند یکی از ضروریات مددجویان است که سعی خواهد شد در مرحله سوم رزمایش با هم افزایی کمک های خیرین و نیکوکاران و آحاد مردم نوع دوست استان، تعداد بیشتری از نیازمندان مورد حمایت به سامانه شاد متصل و دل آنان نیز شاد شود.

وی به ظرفیت مراکز نیکوکاری و بهره گیری مؤثر از فرصت های خلق شده از طریق این مراکز در حوزه توسعه فعالیت های این نهاد در راستای بهره گیری بیشتر از ظرفیت های مردمی در حوزه خدمت رسانی به نیازمندان اشاره کرد و افزود: با توجه به توانمندی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله سوم رزمایش کمک به نیازمندان اجرایی می شود

مرحله سوم رزمایش کمک به نیازمندان اجرایی می شود