مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 14:052020-11-22سياسي

هر بسیج ورود پیدا کرده ورق به نفع مردم برگشته است


مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: در هر کدام از میدان های سخت که بسیج ورود پیدا کرد ورق به نفع انقلاب، مردم و محرومان برگشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد حجت الاسلام علی درویشی امروز در دیدار فرماندهان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) با نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: افتخار سپاه این است که همیشه همراه و یار بسیج بوده است.

وی با بیان اینکه امروز به نمایندگی از بسیجیان استان با آرمان های امام و شهدا تجدید بعیت می کنیم، افزود: در هر کدام از میدان های سخت که بسیج ورود پیدا کرد ورق به نفع انقلاب، مردم و محرومان برگشته است.

مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، بیان کرد: هر مدیری و کارمندی که روحیه بسیجی و انقلابی دارد می تواند مشکل مردم را حل کنند و باعث رضایت مردم از انقلاب و نظام اسلامی می شود.

درویشی با اشاره به اینکه جبهه دیگری که بسیج در آن حضور دارد میادین نبردهای نرم با دشمن است، تصریح کرد: امروز میدان دفاع از ارزش ها و انقلاب میدان جنگ نرم است زیرا دشمنان به دنبال تحریف حقایق و ارزش هایی که شهدا برای ما به میراث گذاشته اند را کمرنگ کنند.

انتهای یپام/85020


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر بسیج ورود پیدا کرده ورق به نفع مردم برگشته است

هر بسیج ورود پیدا کرده ورق به نفع مردم برگشته است