مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 14:452020-11-22اجتماعي

بهره گیری 98 درصد دانش آموزان از برنامه های درسی تلویزیونی


معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: 98 درصد دانش آموزان علاوه بر برنامه شاد، آموزش دروس را از طریق تلویزیونی فرا می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از روابط عمومی آذربایجان غربی، علیرضا کمره ای در حاشیه سفر به ارومیه با اشاره به روش های پوشش دانش آموزان در بحث آموزش، اظهار داشت: آموزش در بستر شاد، آموزش های تلویزیونی و ارائه درسنامه سه روشی است که اکنون پیگیری می شود.

وی تصریح کرد: در سیستم آموزشی سعی شده روشی به کار گرفته شود تا همه دانش آموزان کشور از آن بهره مند شوند و توفیق خوبی را آموزش و پرورش در این زمینه داشته است.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه امروز تمام آموزش های دروس شاخه نظری در تمامی رشته ها در شبکه آموزش تدریس و ارائه می شود، اضافه کرد: از 85 عنوان، 83 درس در جدول پخش برنامه تلویزیون جای خود را باز کرده اند.

کمره ای ادامه داد: در روش آموزش های مجازی تاکید بر آموزش در بستر شاد است اما بهره گیری از سایر پیام رسان ها و روش های دیگر آموزش الکترونیکی محدود نشده است.

کمره ای بیان کرد: برای اینکه تمام دانش آموزان در هر شرایطی از تحصیل بازنمانند و اطیمنان بخشی از نظر آموزش آنان وجود داشته باشد، توزیع درسنامه نیز پیگیری و ارزیابی مکرر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری 98 درصد دانش آموزان از برنامه های درسی تلویزیونی

بهره گیری 98 درصد دانش آموزان از برنامه های درسی تلویزیونی