مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 16:352020-11-22اقتصادي

90 درصد اصناف غیرضروری کرج تعطیل کرده اند


علاوه بر منع تردد داخل شهری از ساعت 21 شب الی 4 صبح که جریمه 200 هزار تومانی دارد خودروهایی هم که از کرج به سایر شهرهای قرمز وارد شوند مشمول جریمه یک میلیونی می شوند.

- ایسنا/البرز فرماندار کرج گفت: علاوه بر منع تردد داخل شهری از ساعت 21 شب الی 4 صبح که جریمه 200 هزار تومانی دارد خودروهایی هم که از کرج به سایر شهرهای قرمز وارد شوند مشمول جریمه یک میلیونی می شوند.

غفور قاسم پور روز یکشنبه دوم آذر در دومین روز از اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت ها گزارشی از اقدامات روز اول اجرای طرح ارائه داد و گفت: در روز اول اجرای طرح 90 درصد صنوف مشمول محدودیت ها در مرکز استان البرز و شهرستان کرج، قوانین را رعایت کرده و کرکره های خود را پایین کشیدند و فعالیت های غیر ضروری در کرج متوقف و تعطیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه 45 اکیپ و نظارت مشترک در اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت ها بصورت 24 ساعته فعال شده اند افزود: علی رغم بارندگی ها 10 تیم از بازرسی فرمانداری و 35 تیم از اتاق اصناف و اتحادیه ها و صنعت و معدن، 4 هزار واحد صنفی را در روز اول مورد بازدید قرار دادند که از این بین 700 واحد مورد اخطار و تذکر ارشادی قرار گرفتند.

فرماندار کرج گفت: حدود 90 درصد صنوف از قوانین تبعیت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد اصناف غیرضروری کرج تعطیل کرده اند

90 درصد اصناف غیرضروری کرج تعطیل کرده اند