مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 17:202020-11-22سياسي

برای بازگرداندن پیکر شیخ عثمان آمادەگی داریم


استاندار کردستان با تاکید بر اینکە سلسلە نقشبندیە منشاء خدمات بسیار بزرگی در ایران و دیگر کشورهای همسایە بودەاند، گفت: ما آمادگی کامل داریم تا مقدمات بازگشت پیکر مقدس ایشان را فراهم کنیم.

- ایسنا/کردستان استاندار کردستان با تاکید بر اینکە سلسلە نقشبندیە منشاء خدمات بسیار بزرگی در ایران و دیگر کشورهای همسایە بودەاند، گفت: ما آمادگی کامل داریم تا مقدمات بازگشت پیکر مقدس ایشان را فراهم کنیم.

بهمن مرادنیا امروز (2آذر)در سفر به شهرستان سروآباد و حضور در خانقاه شیخ عثمان سراج الدینی با بیان اینکه سلسله نقشبندیه همواره در تربیت جوانان و گسترش علم و معرفت و تدین تلاش کرده اند اظهار کرد: حضور جوانان و نوجوانان در خانقاه شیخ عثمان و همت آنان در فراگیری علم و معرفت نوید بخش تربیت انسانهای فرهیخته در آینده است.

وی با بیان اینکه ساماندهی، نوسازی و بهسازی خانقاه شیخ عثمان و محوطه آن امری لازم و ضروری است پیشنهاد داد: هیاتی از طرف اهالی و دولت برای شناسایی و رفع مشکلات این منطقه تشکیل شود و ما نیز در تامین اعتبار برای برطرف کردن مشکلات و تامین زیرساخت ها اقدام خواهیم کرد.

مرادنیا عنوان کرد: حضرت شیخ عثمان در دوران اقامتشان در منطقه تلاش های زیادی برای بهبود کشاورزی و ایجاد باغات انجام دادند و اکنون نیز از سازمان جهاد کشاورزی میخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای بازگرداندن پیکر شیخ عثمان آمادەگی داریم

برای بازگرداندن پیکر شیخ عثمان آمادەگی داریم