مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 18:402020-11-22بين الملل

وزیر خارجه آمریکا مدعی تشکیل ائتلاف علیه ایران شد


پمپئو وزیر خارجه آمریکا که در روزهای آخر کاری خود بسر می برد، بار دیگر مدعی شد: ما در حال ایجاد یک ائتلاف هستیم تا از بی ثبات کردن منطقه توسط تهران جلوگیری کنیم.

- مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا در فرودگاه بین المللی دوحه قطر.

عکس: PATRICK SEMANSKY, POOL به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، وزیر امور خارجه آمریکا در گفت و گو با شبکه سعودی العربیه که امروز ( یکشنبه ) انتشار یافت، بار دیگر ادعاهای تکراری واشنگتن علیه ایران را مطرح کرد.

مایک پمپئو که کشورش در دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ سیاست ایران هراسی برای فریب کشورهای منطقه و درآمدزایی از طریق عقد قراردهای نظامی و فروش تسلیحات به کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس را در پیش گرفته بود،در جریان سفر دیروزش به امارات در گفت و گو با شبکه سعودی العربیه گفت: دولت آمریکا، ایران را به عنوان خطر در نظر گرفته و به تلاش های خود برای دستیابی به صلح در منطقه ادامه می دهد.

وی با بیان اینکه سیاستهای کشورش در قبال تهران ثابت است، برای فریب اعراب خلیج فارس جهت خرید تسلیحات بیشتر از واشنگتن افزود: کشورهای منطقه متوجه خطر مشترک یعنی ایران شده اند.

ائتلاف برای مهار تهران وزیر امور خارجه آمریکا بر خلاف نظر بسیاری از ناظران سیاسی منطقه که معتقدند سیاست های واشنگتن علیه ایران و تشکیل ائتلاف علیه تهرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه آمریکا مدعی تشکیل ائتلاف علیه ایران شد

وزیر خارجه آمریکا مدعی تشکیل ائتلاف علیه ایران شد