مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 19:202020-11-22ورزشي

لیدز 0 - 0 آرسنال؛ فرار بزرگ توپچی ها!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، لیدزیونایتد در نیمه دوم و بعد از اخراج نیکلاس په په حاکم توپ و میدان بود و سه بار نیز توپ را به دیرک آرسنال کوبید، - آرسنال در شبی که خوش شانس بود مقایل لیدزیونایتد به تساوی 0-0 رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، لیدزیونایتد در نیمه دوم و بعد از اخراج نیکلاس په په حاکم توپ و میدان بود و سه بار نیز توپ را به دیرک آرسنال کوبید، اما در نهایت گلی رد و بدل نشد و دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

آرسنال بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 10 و با ضربه از راه دور دنی سبایوس می توانست به گل اول دست یابد، اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقایقی بعد نیکلاس په په، ستاره جوان آرسنال از کناره ها ارسال خطرناکی روی دروازه لیدز انجام داد و توپ داشت با خوش شانسی و به صورت اتفاقی وارد دروازه می شد که به دیرک برخورد کرد.

در دقیقه 29 رافینیا، هافبک لیدز از فاصله ای دور شانس خود را برای باز کردن دروازه آرسنال امتحان کرد، اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

در اواخر نیمه اول ضربه کلیچ روی پاس به بیرون هریسون از بالای دروازه برند لنو به بیرون رفت و در نهایت نیمه نخست با تساوی بدون گل به اتمام رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیدز 0 - 0 آرسنال؛ فرار بزرگ توپچی ها!

لیدز 0 - 0 آرسنال؛ فرار بزرگ توپچی ها!