مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 20:002020-11-22سياسي

پیگیری جدی پرونده ترور شهیدان سلیمانی و المهندس در پارلمان عراق


یک عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق تاکید کرد که دولت ملزم است که در طول چند روز آینده نتایج تحقیقات درباره ترور شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را همراه با مشخص کردن عاملانی که با آمریکایی ها در این جنایت دست داشته اند، - ارسال کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، دو نماینده پارلمان عراق از قصد مجلس برای دعوت از نخست وزیر به منظور پیگیری پرونده خروج نظامیان آمریکایی و نیز فشار برای تسریع در ارسال نتایج تحقیقات دولت درخصوص ترور شهیدان قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس خبر دادند.

مهدی نقی امرلی عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق امروز (یکشنبه) گفت: دولت ملزم است که در طول چند روز آینده نتایج تحقیقات درباره ترور فرماندهان عملیات پیروزی (فرماندهان شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس ) را همراه با مشخص کردن عاملانی که با آمریکایی ها در این جنایت دست داشته اند، ارسال کند.

وی افزود: کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق به دولت برای تسریع در ارسال نتایج تحقیقات مربوط به حملات به مقرهای سازمان الحشد الشعبی و ترور فرماندهان عملیات پیروزی به پارلمان فشار خواهد آورد.

امرلی در گفت وگو با پایگاه خبری المعلومه تصریح کرد: در صورت رسیدن گزارش، پارلمان یک سری توصیه ها را اتخاذ خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری جدی پرونده ترور شهیدان سلیمانی و المهندس در پارلمان عراق

پیگیری جدی پرونده ترور شهیدان سلیمانی و المهندس در پارلمان عراق