مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 20:402020-11-22ورزشي

پیاده های شطرنج ایران در انتظار تصمیم وزیر!


شطرنج ایران به دلیل عدم برگزاری مجمع انتخاباتی کماکان در وضعیت برزخی قرار دارد و کار را برای اهالی این رشته بسیار سخت کرده است.

- گروه ورزشی جی پلاس؛ مصطفی معدنی ثانی- دوران بلاتکلیفی فدراسیون شطرنج به سالگرد خود نزدیک می شود، اسفند سال گذشته بود که دوره ریاست مهرداد پهلوان زاده بر فدراسیون شطرنج به پایان رسید و از آن پس فرهاد نیکوخصال با حکم وزیر ورزش به عنوان سرپرست انتخاب شد، اما با وجود تاکید صریح قانون بر این که دوره سرپرستی نباید بیشتر از 6 ماه باشد، هنوز انتخابات این فدراسیون برگزار نشده و وضعیت نامشخص است.

در شرایطی که قرار بود ششم آبان ماه، یعنی حدود یک ماه پیش مجمع انتخاباتی برگزار شود، این مجمع با مخالفت ستاد ملی کرونا لغو شد تا شطرنج همچنان بدون رییس بماند.

در این که کرونا بسیاری از فعالیت های روزمره در ورزش را با مشکل روبرو کرده است تردیدی نیست، اما در همین مدت فدراسیون ورزش های همگانی که بی رییس بود، هادی بشیریان را به عنوان رییس آتی خود شناخت، چگونه است که برگزاری انتخابات برای فدراسیون شطرنج غیر ممکن است؟ شطرنج یکی از رشته های خاص است و این خاص بودن جنبه های متعددی دارد که از جمله آن می توان به جوان بودن تمام بازیکنان تیم ملی و لزوم پیشرفت نسل جدید بازیکنان اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده های شطرنج ایران در انتظار تصمیم وزیر!

پیاده های شطرنج ایران در انتظار تصمیم وزیر!