مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 03:352020-11-23سياسي

متن طرح سوال از وزیر کشاورزی درباره ارز تخصیص یافته به نهاده های دامی


نماینده شاهین شهر در مجلس با اشاره به طرح سوال خود از وزیر کشاورزی در باره ارز تخصیص یافته به نهاده های دامی گفت: این سوال برای رسیدگی به هیات رییسه مجلس تقدیم شده است.

- حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به سوال خود از وزیر کشاورزی در خصوص ارز تخصیص یافته به واردات نهاده های دامی گفت: متن طرح سوال از وزیر کشاورزی برای رسیدگی به هیات رییسه مجلس تقدیم شده است.

متن کامل طرح سوال نماینده شاهین شهر از وزیر کشاورزی در باره نهاده های دامی به شرح زیر است: خلاصه سؤال: چرا برای تأمین و انتقال ارز تخصیصی، چگونگی خرید و انبار داری و توزیع نهاده های دامی بین تولید کنندگان و تأثیر آن در متعادل سازی بازار نظارت نکردید؟ شرح سؤال: جناب آقای وزیر فقدان نظارت صحیح بر واردات و توزیع به موقع نهاده های دامی در سطح واحدهای پروتیینی منجر به افزایش 70 درصدی قیمت تمام شده محصولات پروتیینی از جمله گوشت قرمز، مرغ ، شیر، تخم مرغ و .

شده است.

اعمال نظر سلیقه ای و استفاده از رانت به نوعی باعث ایجاد انحراف در روند تخصیص و توزیع نهاده های دامی وارداتی شده و شکل گیری بازار سیاه موجب هدر رفت ارز دولتی تخصیص یافته در این حوزه گردیده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متن طرح سوال از وزیر کشاورزی درباره ارز تخصیص یافته به نهاده های دامی

متن طرح سوال از وزیر کشاورزی درباره ارز تخصیص یافته به نهاده های دامی