مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 04:452020-11-23اقتصادي

خرید حمایتی 620 کیلوگرم زعفران از کشاورزان تایباد و باخرز


مدیر اداره جهاد کشاورزی تایباد گفت: از آغاز طرح خرید حمایتی زعفران تا کنون، حدود 620 کیلوگرم زعفران تولیدی کشاورزان این شهرستان توسط مرکز خرید حمایتی تایباد خریداری شده است.

- محمد میری دیسفانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از این مقدار زعفران خریداری شده تا کنون 450 کیلوگرم مربوط به زعفران کاران تایباد بوده و 170 کیلوگرم آن از کشاورزان شهرستان باخرز خریداری شده است.

وی خرید زعفران را در دو گرید نگین و پوشال مرغوب (شبه نگین) اعلام کرد و افزود: با توجه به اهمیت کیفیت در تولید محصول و رقابت پذیری زعفران ایران در بازارهای جهانی بنا به تصمیمات اتخاذ شده در طرح خرید حمایتی سال جاری تمرکز بر خرید کیفی است.

میری دیسفانی بیان کرد: طبق تصمیمات اتخاذ شده 30 درصد از مطالبات زعفران کاران در مرحله اول پس از تایید کیفیت توسط آزمایشگاه های منتخب و 70 درصد باقیمانده طی ماه های آینده به محض تأمین اعتبار لازم پرداخت خواهد شد.

وی در خصوص اخذ معرفی نامه و راهنمایی برای عرضه محصول زعفران در بورس توضیح داد: به دلیل فراهم شدن زیرساخت های لازم خرید زعفران توسط بورس کالایی که محصول زعفران عرضه شده با قیمت های مناسب و بالاتر از خرید حمایتی در حال اجرا است و از سویی اعطای تسهیلات سرمایه در گردش به زعفران کاران در صورت عرضه به بورس و همچنین دریافت کل وج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید حمایتی 620 کیلوگرم زعفران از کشاورزان تایباد و باخرز

خرید حمایتی 620 کیلوگرم زعفران از کشاورزان تایباد و باخرز