مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 05:302020-11-23بين الملل

«محمود عباس» بر لزوم تقویت روابط با آل خلیفه تأکید کرد!


رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در اولین تماس تلفنی با پادشاه بحرین پس از عادی سازی روابط آل خلیفه با رژیم صهیونیستی بر لزوم تقویت روابط تشکیلات خودگردان با منامه تأکید کرد! - رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در اولین تماس تلفنی با پادشاه بحرین پس از عادی سازی روابط آل خلیفه با رژیم صهیونیستی بر لزوم تقویت روابط تشکیلات خودگردان با منامه تأکید کرد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی بحرین، محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین به صورت تلفنی با حمد بن عیسی آل خلیفه پادشاه بحرین گفتگو کرد.

این اولین تماس تلفنی دو طرف پس از عادی سازی روابط آل خلیفه با رژیم صهیونیستی بود.

بر اساس این گزارش، علیرغم اینکه تشکیلات خودگردان فلسطین پیشتر از لزوم برخورد با طرف های امضاء کننده معاهده سازش با رژیم صهیونیستی سخن گفته بود اما محمود عباس در جریان تماس تلفنی با پادشاه بحرین بر لزوم تقویت روابط دوجانبه تأکید کرد! این درحالی است که تشکیلات خودگردان فلسطین چند روز پیش نیز سفیر خود در منامه را که به دلیل عادی سازی روابط آل خلیفه با رژیم صهیونیستی از بحرین خارج شده بود، به این کشور بازگرداند.

پیشتر وصفی قبها عضو جنبش مقاومت اسلامی حماس در این خصوص تصریح کرده بود: وعده های مالی سران بحرین و امارات به تشکیلات خودگردان فلسطین موجب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«محمود عباس» بر لزوم تقویت روابط با آل خلیفه تأکید کرد!

«محمود عباس» بر لزوم تقویت روابط با آل خلیفه تأکید کرد!