مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 06:152020-11-23بين الملل

وزیر خارجه عراق بزودی راهی مسکو می شود


وزیر خارجه عراق از سفر روز چهارشنبه (25 نوامبر) خود به مسکو با هدف تقویت همکاری با روسیه در زمینه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی و ایجاد توازن در روابط بین المللی کشورش خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، فؤاد حسین وزیر خارجه عراق در نشست هماهنگی با نمایندگان وزارت خانه های مسئول و مرتبط با کمیته مشترک عراقی -روسی که در ساختمان وزارت خارجه عراق برگزار شد، از سفر قریب الوقوع خود به مسکو خبر داد.

به نوشته پایگاه اطلاع رسانی وزارت خارجه عراق، در این نشست عبدالکریم هاشم مصطفی ، قائم مقام وزارت خارجه عراق و عبد الکریم طعمه مهدی کعب  رییس اداره اروپای این وزارتخانه،  عادل خضیر عباس مدیرکل اداره روابط اقتصادی خارجی و نمایندگانی از وزارتخانه های برق، آموزش عالی، آموزش و پرورش، صنعت، فرهنگ و حمل و نقل حضور داشتند.

  فؤاد حسین در این نشست به بیان اهمیت سفر آتی اش به مسکو در 25 و 26 ماه جاری پرداخت و اعلام کرد که این سفر در پاسخ به دعوت رسمی سرگیی لاوروف وزیر خارجه روسیه صورت می گیرد و  وزارت خارجه عراق تلاش دارد از این سفر برای تقویت همکاری با روسیه در زمینه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی با هدف ایجاد توازن در روابط بین المللی اش بهره برداری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه عراق بزودی راهی مسکو می شود

وزیر خارجه عراق بزودی راهی مسکو می شود