مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 06:202020-11-23سياسي

صدور برگه تردد در گیلان غیر حضوری شد/جریمه 1500 خودرو غیربومی


جانشین رییس ستاد مدیریت کرونا گیلان با اشاره به غیرحضوری شدن صدور برگه تردد به منظور جلوگیری از تجمع در فرمانداری ها، گفت: طی دو روز گذشته برای هزار و 500 خودرو برگه جریمه صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود قاسم نژاد صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلات به وجود آمده در صدور برگه تردد در برخی فرمانداری ها و ایجاد تجمع، اظهار کرد: از امروز هیچ برگه ترددی به صورت حضور در فرمانداری ها صادر نخواهد شد.

وی به ایجاد زیرساخت های لازم برای مراجعه غیر حضور شهروندان برای دریافت برگه تردد اشاره کرد و افزود: امروز شهروندان می توانند به پرتال فرمانداری ها به نشانی Gilan.

ir و بخش صدور برگ تردد مراجعه و فرم مربوطه را پر کنند تا بررسی لازم برای واجد شرایط بودن آنها برای دریافت برگه تردد بررسی و سپس از طریق پیامک به آنها اعلام شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان ادامه داد: محدودیت های کرونایی در این استان بر اساس شرایط قرمز، نارنجی و زرد هر شهر اعمال می شود.

وی با بیان اینکه ورود افراد با پلاک های غیر بومی به این شهرها در صورت نداشتن مجوز تردد تخلف بوده و با آنها برخورد می شود، گفت: تاکنون 12 هزار برگه تردد برای خودروها صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور برگه تردد در گیلان غیر حضوری شد/جریمه 1500 خودرو غیربومی

صدور برگه تردد در گیلان غیر حضوری شد/جریمه 1500 خودرو غیربومی