مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 06:252020-11-23سياسي

جایگاه خانواده در تعلیم و تربیت


رییس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش شهر تهران گفت: در شهر تهران جایگاه واقعی خانواده در تعلیم و تربیت رنگ واقعیت گرفته است و خانواده ها به عنوان عضو اصلی تعلیم و تربیت حضور پررنگی دارند.

- خبرگزاری فارس ـ گروه تعلیم و تربیت: انجمن اولیا و مربیان نماد همکاری خانه و مدرسه در امر تعلیم و تربیت است و سالهاست این تشکل مردم نهاد در تمام مسائل آموزشی و پرورشی به عنوان مشاور و ناظر نقش تأثیرگذاری دارد.

  سید صدرا خوش قدم رییس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش شهر تهران معتقد است در شهر تهران به معنای واقعی انجمن اولیا و مربیان به بازوی حمایتی  و مشورتی دستگاه آموزش و پرورش تبدیل شده است و نماینده خانواده می تواند در مهم ترین مراجع تصمیم گیری یعنی شورای آموزش و پرورش استان و شورای معاونین حضور داشته باشد.

* 3 ضلع تعلیم و تربیت خوش قدم اظهار کرد: انجمن های اولیا و مربیان به عنوان بزرگترین تشکل مردم نهاد در هر آموزشگاهی با حداقل دانش آموز بالای ده نفر تشکیل م شود.

وی درباره فلسفه وجودی انجمن های اولیا و مربیان افزود: در آموزش و پرورش حوزه های مختلفی فعالیت می کنند تا محصول  معنوی آنها که دانش آموز است به رشد و تعالی برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه خانواده در تعلیم و تربیت

جایگاه خانواده در تعلیم و تربیت