مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 07:502020-11-23سياسي

تسلیت رییس جمهور در پی درگذشت آیت الله جعفری


حسن روحانی در پیامی درگذشت آیت الله سید یحیی جعفری را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس جمهور در پیامی با تسلیت رحلت حضرت آیت الله سید یحیی جعفری امام جمعه کرمان به حوزه های علمیه، شاگردان، دوستداران و به ویژه بیت مکرم ایشان و مردم قدرشناس استان کرمان، برای این عالم پرهیزگار از درگاه خداوند سبحان علو درجات مسئلت کرد.

متن پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است: انالله و انا الیه راجعون رحلت عالم ربانی حضرت آیت الله سید یحیی جعفری نماینده سابق ولی فقیه و امام جمعه کرمان موجب تألم و اندوه فراوان شد.

این عالم فرهیخته که از پیشگامان نهضت امام خمینی(ره) و از مبارزان خستگی ناپذیر انقلاب بود با استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، امامت جمعه کرمان را عهده دار شدند و سال ها در پرتو معارف نورانی قرآن و بینش عمیق سیاسی، ضمن تبلیغ و ترویج معارف دینی و آموزه های مکتب ائمه اطهار(ع)، با سعه صدر و مردمداری به تقویت برادری و وحدت بین اقوام و گروه های گوناگون اهتمام ورزید و آثار ماندگاری از خود باقی گذاشت که بی شک چراغ راه آیندگان و الهام بخش جویندگان راه سعادت و رستگاری است.

اینجانب این ضایعه بزرگ را به حوزه های علمیه، شاگردان، دوستداران و به ویژه بیت مکرم ایشان و مردم قدرشناس استان کرمان تسلیت می گویم و برای این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلیت رییس جمهور در پی درگذشت آیت الله جعفری

تسلیت رییس جمهور در پی درگذشت آیت الله جعفری