مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 07:502020-11-23اجتماعي

سازمان پسماند و مناطق شهرداری آماده برف روبی زمستانی


معاون خدمات شهری شهرداری تهران با ابراز رضایت از اقدامات مطلوب سازمان مدیریت پسماند و مناطق در آماده سازی به موقع سایت های برف روبی گفت: بازدید انجام شده از سایت های برف روبی 9 منطقه حاکی از آمادگی مناطق و پشتیبانی و نظارت مطلوب سازمان پسماند است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی یزدانی پس از بازدید از سایت های برف روبی مناطق 1تا 7 و 21و 22، در نشستی در محل ایستگاه پشتیبانی کوهک، ضمن ابراز خشنودی از وضعیت تجهیزات، ادوات و نیروی انسانی حاضر در این ایستگاه گفت: با توجه به احتمال بارش های فصلی، تجهیز به موقع سایت های برف روبی به شن های مخصوص، نیروهای برف روب و خودرو و ماشین آلات مکانیزه ضروری بود.

یزدانی مشارکت و تعامل شهروندان را یکی از مهمترین عوامل کاهش مشکلات در روزهای برفی دانست و اضافه کرد: اقدامات مناطق در آماده سازی به موقع سایت های برف روبی مطلوب بوده اما در این میان باید آموزش و جلب مشارکت های مردمی به منظور جذب همراهی و همدلی شهروندان در مواقع بحرانی بویژه در روزهای برفی در دستور کار سازمان مدیریت پسماند و مناطق قرار گیرد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به تاکید شهردار تهران در خصوص پیشگیری از هرگونه غافلگیری در روزهای برفی، گفت: ضروری است سازمان مدیریت پسماند در کنار تجهیز سایت ها به ماشین آلات تخصصی و تجهیزات لا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان پسماند و مناطق شهرداری آماده برف روبی زمستانی

سازمان پسماند و مناطق شهرداری آماده برف روبی زمستانی