مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 07:552020-11-23اجتماعي

حاجی بابایی: به دنبال قاعده مند کردن قوانین «دانشجومعلمان» هستیم


رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس مخالفت خود را با اینکه کسورات دانشجومعلمان به زیرساخت ها تعلق گیرد اعلام کرد و گفت: ما به دنبال قاعده مند کردن قوانین دانشجومعلمان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمیدرضا حاجی بابایی رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در برنامه ای تلویزیونی به وقت ایران ، گفت:در سند تحول بنیادین، نقشه راه مهارتی کردن دانش آموزان و بردن آنها به سمت فنی و حرفه ای تحول عظیمی در هنرستان ها شکل گرفت.

وی افزود: در برنامه ششم پیش بینی شده است که باید میزان هنرجویان هنرستان به 50درصد برسد، اگر جامعه به جایی برسد که هفتاد درصد دانش آموزان، هنرستان را انتخاب کنند، آن روز را باید جشن گرفت و بهترین روز نظام تعلیم و تربیت کشور خواهد بود.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: در سند تحول بنیادین، پیش بینی شده است که باید به هر دانش آموز، حداقل یک مهارت آموزش داده شود.

حاجی بابایی با بیان اینکه در بودجه سال 1400 بناداریم تا قسمت عمده ای از افزایش های خود را به تجهیز هنرستان ها، مهارتی کردن دانش آموزان و کیفی کردن آموزش و پرورش اختصاص دهیم، درباره مهارت معلمان گفت: در این زمینه از دو معلمان شاغل و بازنشسته بهره بردیم، در برنامه ششم تصمیم گرفته شد تا معلمان بازنشسته از وضعیت متناسبی برخوردار باشند و بر این باور هستم که یک مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاجی بابایی: به دنبال قاعده مند کردن قوانین «دانشجومعلمان» هستیم

حاجی بابایی: به دنبال قاعده مند کردن قوانین «دانشجومعلمان» هستیم