مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 08:002020-11-23بين الملل

سناتور آمریکایی: با خروج از معاهده آسمان های باز در مقابل روسیه بی دفاع شده ایم


سناتور آمریکایی و یکی از اعضای ارشد کمیته روابط خارجی سنا می گوید، خروج این کشور از معاهده آسمان های باز، آمریکا را در مقابل روسیه بی دفاع می کند.

- سناتور آمریکایی و یکی از اعضای ارشد کمیته روابط خارجی سنا می گوید، خروج این کشور از معاهده آسمان های باز، آمریکا را در مقابل روسیه بی دفاع می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سناتور باب منندز، از اعضای کمیته روابط خارجی سنا آمریکا در بیانیه ای گفت: همانطورکه قبلا هم گفته بودم، تصمیم دولت برای خروج از این معاهده از روی بی ملاحظگی بوده و آمریکا و متحدانمان را در مقابل روسیه بی دفاع می کند.

برای 20 سال گذشته، این معاهده که از سوی سنا تایید شده، برای آمریکا و متحدانمان یک رویکرد و دورنمای مهم درباره ارتش روسیه ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: تصمیم دولت دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا برای خروج از این معاهده باعث بروز نگرانی های زیادی در میان متحدان آمریکا در مورد تعهدات ما در قبال امنیت آنها ایجاد کرده است.

این سناتور همچنین تاکید کرد، اکنون که آمریکا بخشی از این معاهده نیست نمی تواند داده های جمع آوری شده از روسیه را که از طریق پروازها بر اساس معاهده آسمان های باز به دست می آید، داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناتور آمریکایی: با خروج از معاهده آسمان های باز در مقابل روسیه بی دفاع شده ایم

سناتور آمریکایی: با خروج از معاهده آسمان های باز در مقابل روسیه بی دفاع شده ایم