مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 08:052020-11-23اقتصادي

افزایش نرخ کرایه ها ترددهای بین شهری در کبودراهنگ


با توجه به اینکه شاهد اجرای محدودیت های تردد در روزهای کرونایی هستیم و خودروهای شخصی اجازه تردد به همدان را ندارند با کمال تأسف باید گفت شاهد افزایش قیمت کرایه تاکسی ها از همدان به کبودراهنگ و بالعکس به مبلغ 15 هزار تومان هستیم.

- ایسنا/همدان با توجه به اینکه شاهد اجرای محدودیت های تردد در روزهای کرونایی هستیم و خودروهای شخصی اجازه تردد به همدان را ندارند با کمال تأسف باید گفت شاهد افزایش قیمت کرایه تاکسی ها از همدان به کبودراهنگ و بالعکس به مبلغ 15 هزار تومان هستیم.

در این روزها که هزینه های زندگی بر دوش خانواده ها سنگینی می کند پسندیده نیست که مسئولان نظارت خود بر حوزه حمل و نقل مسافر را به فراموشی بسپارند.

شهرستان کبودراهنگ به ویژه بخش های تابعه توان مالی بسیار ضعیفی دارند و از مسؤلان مربوطه تقاضامندیم بر حمل و نقل مسافر و کرایه ها در این شهرستان نظارت جدی داشته باشند.

این پیامی بود که از سوی تعدادی از شهروندان کبودراهنگ دریافت کردیم و برای پیگیری موضوع با مدیرعامل شرکت مسافربری عمومی شهرستان کبودراهنگ تماس برقرار کردیم.

ابراهیم مسلم خانی، مدیرعامل شرکت مسافربری عمومی شهرستان کبودراهنگ در این باره به خبرنگار ایسنا گفت: به اطلاع عموم مردم شهرستان کبودراهنگ می رسانم این شرکت تحت هیچ شرایطی افزایش کرایه به همدان و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش نرخ کرایه ها ترددهای بین شهری در کبودراهنگ

افزایش نرخ کرایه ها ترددهای بین شهری در کبودراهنگ