مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 08:102020-11-23حوادث

ضوابط ایمنی در همدان تدوین شود/ لزوم شناسایی نقاط آسیب پذیر در محلات


رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان از ضرورت تهیه و تدوین ضوابط و مقررات ایمنی در همدان خبر داد و گفت: شناسایی نقاط آسیب پذیر محلات همراه با ارائه اخطارهای لازم باید مد نظر باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، کامران گردان ظهر امروز در بازدید میدانی کمیسیون خدمات شهری شورا از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان با محوریت بررسی تجهیزات عملیاتی و امدادی و عملکرد این سازمان، با بیان اینکه حدود 178 سال پیش برای نخستین بار ایستگاه آتش نشانی در شهر تبریز استقرار یافته بود؛ اظهار کرد: آتش نشانان؛ انسان هایی هستند که از آسایش خود در راه حفظ جان و آسایش مردم می گذرند تا بتوانیم همراه با امنیت، زندگی کنیم.

وی تأکید کرد: عملیاتی شدن اقدامات پیشگیرانه همراه با آموزش همگانی؛ ارتباط، همکاری، هماهنگی و مشورت با مراکز علمی، نظامی پزشکی و سایر سازمان های مربوطه و آموزش رشته های ورزشی بین نیروهای انسانی سازمان آتش نشانی به ویژه نیروهای عملیاتی در راستای تقویت آمادگی جسمانی و ارتقای روحیه افراد از ملزومات این مجموعه محسوب می شود.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان افزود: نیروهای عملیاتی آتش نشانی در مواقع مختلف و حوادث حساس برای مدیریت شهری، آبروداری کرده اند و و زمان حضور در صحنه حادثه به حداقل ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضوابط ایمنی در همدان تدوین شود/ لزوم شناسایی نقاط آسیب پذیر در محلات

ضوابط ایمنی در همدان تدوین شود/ لزوم شناسایی نقاط آسیب پذیر در محلات