مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 08:152020-11-23پزشكي

کرونا و پزشکی از راه دور


نتایج یک پژوهش نشان می دهد که در زمینه پزشکی از راه دور استفاده از الگوریتم های جدید همچون هوش مصنوعی تاثیر بسزایی دارد و در این میان نسخه الکترونیکی به عنوان یک سیستم پیشنهادی دارای مزایای بسیاری است که در دوران کرونا بسیار کاربردی است.

- ایسنا/اصفهان نتایج یک پژوهش نشان می دهد که در زمینه پزشکی از راه دور استفاده از الگوریتم های جدید همچون هوش مصنوعی تاثیر بسزایی دارد و در این میان نسخه الکترونیکی به عنوان یک سیستم پیشنهادی دارای مزایای بسیاری است که در دوران کرونا بسیار کاربردی است.

ویروس کرونا و شیوع سریع آن امروزه سبک زندگی ما را تغییر داده و موجب خانه نشینی بیماران خاص شده و درمان بیماری های مزمن را با مشکل مواجه کرده است.

با بروز این بیماری مردم ترجیح می دهند نگرانی خود را درباره بیماری های احتمالی از راه دور و به صورت اینترنتی و مجازی با پزشکان در میان بگذارند و در صورت بروز علایم و یا مشکلات جسمی خاص بتوانند با پزشک متخصص در ارتباط باشند.

فناوری اطلاعات سلامت حوزه ای است که ویژگی های فناوری های مرتبط با حوزه سلامت را ارزیابی و برای بهبود پروتکل های سلامتی راهکارهای مبتنی بر IT و عامل های هوشمند ارائه می دهد که می تواند تحولات بسیای را در حوزه سلامت ایجاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا و پزشکی از راه دور

کرونا و پزشکی از راه دور