مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 08:202020-11-23اقتصادي

تکمیل و به بهره برداری رسیدن 3پروژه مهم راه در گچساران با تزریق اعتبار


معاون ساخت و توسعه راههای کهگیلویه وبویراحمد گفت: در حال حاضر 3 پروژه مهم راه در شهرستان گچساران در دست اجراست که برای تکمیل این پروژه ها نیاز به اعتبار است.

- محمد راستا امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در حال حاضر 3 پروژه مهم راه  در شهرستان گچساران در دست اجراست که برای تکمیل این پروژه ها نیاز به اعتبار  است.

وی  با بیان اینکه  قطعه 2 و 3 جاده بابا کلان و کمربندی دوگنبدان از مهمترین پروژه های راه در این شهرستان است، گفت:  قطعه 2 محور گچساران - بابا کلان به طول 10 کیلومتر و  با پیشرفت فیزیکی 75 درصد  که تاکنون 3.

5 کیلومتر این طرح آسفالت و 2 کیلومتر قیرپاشی شده است.

راستا با بیان اینکه پنج کیلومتر دیگر از این محور باقی مانده است، عنوان کرد: اعتبار اختصاص داده شده به این طرح 290میلیارد  ریال از محل اعتبارات نفت که تاکنون 280 میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شده است.

معاون ساخت و توسعه راههای کهگیلویه وبویراحمد  در ادامه به قطعه سوم محور باباکلان- گچساران اشاره کرد و گفت:  این محور به طول 6 کیلومتر  است که تاکنون 3کیلومتر از این پروژه آسفالت شده است.

 راستا  با اشاره به اینکه این پروژه76درصد پیشرفت فیزیکی دارد، عنوان کرد: 330 میلیارد ریال به این پروژه تخصیص داده شده که  تاکنون 280 میلیارد ریال برای این طرح هزینه ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل و به بهره برداری رسیدن 3پروژه مهم راه در گچساران با تزریق اعتبار

تکمیل و به بهره برداری رسیدن 3پروژه مهم راه در گچساران با تزریق اعتبار