مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 08:252020-11-23سياسي

تسلیت درگذشت حجت الاسلام راستگو از سوی سازمان ها و نهادها


سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، دبیر کل مجمع تقریب مذاهب، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما و رییس سازمان تبلیغات اسلامی در پیامی درگذشت حجت الاسلام راستگو را تسلیت گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام محمدحسن راستگو، کارشناس حوزه تعلیم و تربیت را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است؛ آن روحانی وارسته عمرشان را با عشق به پیامبر (ص) و خاندان پاک ایشان سپری کرد و همواره در تبلیغ معارف دین به خصوص برای قشر کودک و نوجوان از هیچ کوششی دریغ نکرد.

آن فاضل ارجمند در راه تبلیغ و ترویج مکتب اهل بیت (ع)، معارف قرآنی و تبیین ارزش های انقلاب اسلامی ویژه نهادهای ایرانی، خانواده و ایرانیان مقیم خارج از کشور و همچنین غیر ایرانیان در کشورهای مختلف حضور می یافت و با مهارت های تبلیغی توانست بسیاری از مردم را جذب اخلاق و مرام اسلامی خود نماید.

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی درگذشت این روحانی وارسته را به علاقه مندان، دوستان، بازماندگان به ویژه خانواده گرامی آن مرحوم تسلیت گفته و برای ایشان از خداوند متعال اجر عظیم و برای بازماندگان صبر جزیل مسئلت دارد.

پیام تسلیت دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب همچنین حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی نیز در پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلیت درگذشت حجت الاسلام راستگو از سوی سازمان ها و نهادها

تسلیت درگذشت حجت الاسلام راستگو از سوی سازمان ها و نهادها