مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 08:402020-11-23اجتماعي

اعلام تاثیر محدودیت های کرونایی بر ترافیک تهران/ جزییات جریمه خودرو های غیرمجاز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار محمد حسین حمیدی درباره محدودیت‎هایی ترافیکی کرونایی در پایتخت گفت: همانطور که قبلا اعلام شده بود، - رییس پلیس راهور تهران بزرگ از کاهش 80 درصدی ترافیک پایتخت در ساعات ممنوعیت تردد و نیز آغاز جریمه خودرو های متخلف به وسیله دوربین ها از شب گذشته خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار محمد حسین حمیدی درباره محدودیت‎هایی ترافیکی کرونایی در پایتخت گفت: همانطور که قبلا اعلام شده بود، این محدودیت ها از اول آذرماه آغاز شده و بر اساس آن تردد خودرو ها از ساعت 21 تا 4 صبح ممنوع اعلام شد.

وی با بیان اینکه در نخستین شب، این طرح به شکل هشدار و ارشادی اجرا شد، گفت: در این مدت سعی کردیم تا به رانندگان هشدار ها و آموزش های لازم را بدهیم.

حمیدی ادامه داد:، اما از یکشنبه شب خودرو های غیرمجازی که اقدام به تردد درسطح شهر کرده بودند به وسیله دوربین ها و به مبلغ 200هزار تومان برای هر شب جریمه شدند.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ درباره جریمه خودرو ها درسفر های بین شهری نیز گفت: خروج خودرو ها با پلاک تهران و ترددشان در دیگر شهر ها یک میلیون تومان در هر شبانه روز را درپی خواهد داشت که از سوی همکاران من اعمال خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام تاثیر محدودیت های کرونایی بر ترافیک تهران/ جزییات جریمه خودرو های غیرمجاز

اعلام تاثیر محدودیت های کرونایی بر ترافیک تهران/ جزییات جریمه خودرو های غیرمجاز