مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 08:402020-11-23سياسي

توسعه روستایی و محرومیت زدایی از آرمان های اصلی نظام است


نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی، توسعه روستایی و محرومیت زدایی را از آرمان های اصلی نظام دانست و بر تسریع در روند بازسازی ها تاکید کرد.

- فریدون عباسی در حاشیه بازدید از روستاهای مشتان، مهرنجان، بلیان، ابوعلی و سیف آباد، بیان کرد: توسعه روستایی و محرومیت زدایی از آرمان های اصلی نظام است که باید با همه ظرفیت های قانونی دنبال شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بنیادمسکن فارس، عباسی تاکید کرد که مسئولان در زمینه تامین سرپناه برای ساکنان روستاها و طبقات کم برخوردار و خدمتگزاری به مردم از هیچ کوششی دریغ نورزند و طعم خدمت را در کام مردم مناطق محروم بنشانند.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان کازرون نیز در این بازدید با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده، گفت: بنیاد مسکن در همه شرایط سخت و بحرانی در کنار مردم است و از ظرفیت های قانونی برای خدمت به مردم بهره گیری می کند.

قاسم داوودی از آمادگی بنیاد مسکن برای احداث 150 واحد مسکونی ویژه اقشار آسیب پذیر در این شهرستان خبر داد و گفت: در این زمینه 45 میلیارد ریال تا کنون در گام نخست اختصاص یافته که به صورت تسهیلات کم بهره و بلاعوض دراختیار متقاضیان قرار می گیرد .

داوودی همچنین از اعطای تسهیلات برای جبران خسارت های سیل و زلزله و همچنین اعطای تسهیلات برای مقاوم سازی مسکن روستایی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه روستایی و محرومیت زدایی از آرمان های اصلی نظام است

توسعه روستایی و محرومیت زدایی از آرمان های اصلی نظام است