مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 08:452020-11-23اجتماعي

ساماندهی معتادان متجاهر همچنان ادامه دارد


سرپرست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس گفت: ساماندهی معتادان متجاهر از سطح کوچه و خیابان ها ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، به نقل از روابط عمومی دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس، سلیمان کرمی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری دو طرح ساماندهی معتادان متجاهر با همکاری دستگاه قضایی، نیروی انتظامی، شهرداری، بهزیستی و دیگر ادارات مرتبط در مناطق مختلف اجرا شده است.

وی با بیان اینکه اجرای طرح ساماندهی معتادان با رعایت پروتکل های تعریف شده از سوی وزارت بهداشت انجام می شود، گفت: هم زمان با اجرای این طرح ها، 1438 تست کووید 19 به طور رایگان برای معتادان برابر دستورالعمل های بهداشتی انجام شده است.

سرپرست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس افزود: معتادان ساماندهی شده به منظور پیشگیری از شیوع بیماری به مراکز  ماده 16 و تبصره دو منتقل خواهند شد.

سرپرست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت: در اجرای این طرح ها تعداد 1438 نفر معتاد شناسایی که پس از مراحل غربالگری، 978 نفر شامل 928 مرد و 50 زن در مراکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان موضوع ماده 16 شیراز و تبصره 2 ذیل آن پذیرش شده اند و به مدت شش ماه تحت مراقبت و درمان قرار خواهند گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی معتادان متجاهر همچنان ادامه دارد

ساماندهی معتادان متجاهر همچنان ادامه دارد