مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 08:502020-11-23اقتصادي

هزینه شارژ کارتریج لیزری به چه عواملی بستگی دارد


شارژ کارتریج یعنی پر کردن مجدد مواد مصرفی پرینتر از جوهر و یا پودر تونر.

در کارتریج های جوهر افشان شارژ کارتریج با مایع جوهر انجام می شود و در کارتریج های لیزری شارژ کارتریج با پودر تونر انجام می پذیرد که صرفا با پر کردن مجدد کارتریج نمی تواند نتیجه مطلوب .

- شارژ کارتریج یعنی پر کردن مجدد مواد مصرفی پرینتر از جوهر و یا پودر تونر.

در کارتریج های جوهر افشان شارژ کارتریج با مایع جوهر انجام می شود و در کارتریج های لیزری شارژ کارتریج با پودر تونر انجام می پذیرد که صرفا با پر کردن مجدد کارتریج نمی تواند نتیجه مطلوب کسب شود و شاید نیاز به تعویض قطعاتی هم باشدکه نیاز به تجربه و تخصص ویژه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام پردیس چاپگر باران، با گران شدن قیمت دلار و بالارفتن هزینه ها خیلی از مجموعه ها و سازمان ها و شرکت ها تا چند مرحله کارتریج های خود را شارژ می کنند اما برای شارژ کارتریج لیزری هم باید اطلاعات دقیقی داشته باشیم تا بتوانیم بهترین کیفیت را برای شارژ کارتریج خود داشته باشید.

هزینه شارژ کارتریج لیزری به چه عواملی بستگی دارد؟ زمانی که تونر داخل تانک کارتریج به انتها می رسد با چاپ کمرنگ روی کاغذ و یا ارور چاپگر متوجه می شویم که پودر تونر داخل کارتریج به انتها رسیده است و اگر قصد شارژ کارتریج را داشته باشیم ،هزینه شارژ ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه شارژ کارتریج لیزری به چه عواملی بستگی دارد

هزینه شارژ کارتریج لیزری به چه عواملی بستگی دارد