مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 08:552020-11-23اقتصادي

وعده های گازی «شول آباد» را گرم نکرد!


در حالی گاز رسانی به شهر «شول آباد» با گذشت سال ها همچنان انجام نشده که مدیرعامل شرکت گاز لرستان وعده داد این پروژه تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

- خرم آباد- در حالی گاز رسانی به شهر شول آباد با گذشت سال ها همچنان انجام نشده که مدیرعامل شرکت گاز لرستان وعده داد این پروژه تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کرم گودرزی در سخنانی با اشاره به پیگیری برای گاز رسانی به روستاهای واجد شرایط استان تا پایان سال 1401، اظهار داشت: در حال حاضر دو هزار و 366 روستای واجد شرایط گاز رسانی در سطح استان داریم.

وی، عنوان کرد: از این تعداد هزار و 784 روستا گاز رسانی شده اند، عنوان کرد: ضریب نفوذ گاز رسانی به روستاهای لرستان بیش از 89 درصد است.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان با بیان اینکه در حال حاضر کار گاز رسانی به 272 روستای استان در حال انجام است، بیان داشت: همچنین عملیات گاز رسانی به 301 روستا نیز در حال مطالعه است.

گودرزی با تاکید بر اینکه از مجموع 26 شهر در لرستان، 25 مورد از نعمت گاز بهره مند هستند، افزود: تلاش می کنیم که گاز رسانی به شهر شول آباد به عنوان آخرین شهر استان تا پایان امسال به اتمام برسد.

وی، افزود: با این اقدام ضریب گاز رسانی به شهرهای استان از 99.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده های گازی «شول آباد» را گرم نکرد!

وعده های گازی «شول آباد» را گرم نکرد!