مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 08:552020-11-23بين الملل

سفیر ارمنستان با عراقچی درباره قره باغ کوهستانی رایزنی کرد


رسانه ارمنستانی از دیدار سفیر این کشور در تهران با معاون سیاسی وزیر خارجه ایران درباره توافق اخیر ایروان، مسکو و باکو برای پایان درگیری ها بر سر قره باغ کوهستانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حالی که اجرای توافق 10 بندی اخیر بین جمهوری آذربایجان، روسیه و ارمنستان به منظور پایان جنگ بر سر منطقه قره باغ کوهستانی ادامه دارد، سفیر ایروان در تهران با معاون وزیر خارجه ایران دیدار و درباره تحولات منطقه رایزنی کرد.

بنا بر گزارش رادیو عمومی ارمنستان ، آرتاشس تومانیان سفیر ارمنستان در ایران با سید عباس عراقچی، معاون سیاسی وزیر خارجه ایران دیدار کرد.

طبق این گزارش، تومانیان در دیدار با عراقچی درباره آخرین تحولات در رابطه با وضعیت ارمنستان و منطقه قره باغ کوهستانی بعد از توافق اخیر سه جانبه با روسیه و جمهوری آذربایجان صحبت کرد بنا بر گزارش این رسانه ارمنستانی، دو طرف درباره حل و فصل درگیری ها در قره باغ کوهستانی، مسائل مرتبط با رویه های پس از جنگ، مشارکت بازیگران منطقه ای و فرامنطقه ای و ایفای نقش احتمالی آنها در آینده تبادل نظر کردند.

رایزنی درباره ابعاد و مسیرهای همکاری ها بین ارمنستان و ایران به ویژه در وضعیت پیچیده کنونی، از دیگر محورهای رایزنی این دو مقام در تهران بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر ارمنستان با عراقچی درباره قره باغ کوهستانی رایزنی کرد

سفیر ارمنستان با عراقچی درباره قره باغ کوهستانی رایزنی کرد