مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 09:352020-11-23ورزشي

تست حیوانی روغن بنفشه بعد از موفقیت تست انسانی!


خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - طنز روز - خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - طنز روز فرزین پورمحبی امسال المپیک برگزار نشد اما کرم رقابت بشریت با برگزاری مسابقاتی مهیج تر از المپیک آرام شد! فرقش با المپیک هم این بود که به جای مبارزه با همدیگر این بار باید با حریفی به نام کووید 19 دست به یقه می شدند و به اصطلاح #کرونا- را-باید-شکست- می دادند! اصولا طبع آدمیزاد جوری است که اگر هر چهار سال ثابت نکند چه کسی قوی ترین ، سریع ترین و بالاترین است، از غصه سیستم ایمنی بدنش ضعیف می شود و کرونا می گیرد.

خبر خوب این که نتایج کشور عزیزمان طی این مسابقات در هر سه گزینه بالا به شرح زیر، بسیار درخشان تر از نتایج المپیک بود.

سریع ترین: در این مسابقات، کشوری که می توانست سریع ترین کیت تشخیص کرونا را ارائه دهد، برنده بی چون و چرای این رقابت های نفس گیر می شد.

خوشبختانه در این رشته متخصصان متعهد ما به شکل غافلگیرانه ای و با جایگزینی فناوری در قابلمه به جای کیت تشخیص وارد عرصه رقابت ها شدند و سریع ترین ویروس یاب از راه دور را ارائه کردند؛ ویروس یابی که زیر 10 ثانیه ویروس را کشف و خنثی می کرد و در نتیجه روی بولت و هر چه قهرمان دو سرعت المپیک را کم می کرد! بله ما باز هم فعل خواستن را صرف کردیم و توانستیم با اختلاف فاحشی پیروز میدان شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تست حیوانی روغن بنفشه بعد از موفقیت تست انسانی!

تست حیوانی روغن بنفشه بعد از موفقیت تست انسانی!