مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 09:552020-11-23سياسي

شکست کرونا تنها با عمل به محدودیت های کرونایی محقق می شود


با وجود اهمیت استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، هنوز برخی از شهروندان به رعایت این نکات اهمیت نمی دهند در حالی که برای غلبه بر کرونا همکاری مردم با دولتمردان ضروری است.

- ایسنا/یزد امام جمعه مهریز گفت: با وجود اهمیت استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، هنوز برخی از شهروندان به رعایت این نکات اهمیت نمی دهند در حالی که برای غلبه بر کرونا همکاری مردم با دولتمردان ضروری است.

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در گفت وگو با ایسنا ضمن اشاره به این که استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی نقشی اساسی در پیشگری از کرونا دارد و همه باید تابع قانون به ویژه در شرایط سخت کنونی باشند، تصریح کرد: رعایت شیوه نامه های بهداشتی و احترام به قانون برای پیشگیری از کرونا باید به یک فرهنگ غالب در بین عموم شهروندان تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه مراکز تاریخی، فرهنگی و تفرجگاه های مهمی در شهرستان وجود دارد، عنوان کرد: مسئولان و متولیان امر باید در خصوص نحوه استفاده بر طبق پروتکل های بهداشتی از این مراکز نظارت کنند.

امام جمعه مهریز همچنین با تاکید به پرهیز از موازی کاری در برنامه های مقابله با کرونا، یادآور شد: هر اقدامی که در خصوص مهار این بیماری در منطقه صورت می گیرد تنها با همکاری تمامی مردم نتیجه بخش خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست کرونا تنها با عمل به محدودیت های کرونایی محقق می شود

شکست کرونا تنها با عمل به محدودیت های کرونایی محقق می شود