مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 10:252020-11-23اجتماعي

پایش و ارزیابی غیر حضوری عملکرد مدارس ابتدایی ابهر


معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان ابهر از اجرای پایش و ارزیابی غیر حضوری عملکرد آموزگاران و مدیران مدارس ابتدایی خبر داد.

- محمد افشاری در گفت و گو با خبرنگار فارس از زنجان اظهار کرد: در راستای شیوه نامه برنامه تدبیر (حلقه بهبود کیفیت) و به منظور اجرای مطلوب بند 30 تفاهم نامه بین مدیریت و واحد آموزشی مبنی بر نظارت و ارزیابی فعالیت ها، نظارت و هدایت مستمر مسؤولان هر فعالیت برای خود ارزیابی ها و تحلیل و بهره گیری از نتایج حاصل از خود ارزیابی مستمر و کیفیت بخشی به فعالیت های مدارس، برنامه پایش و ارزیابی غیر حضوری مدارس با محوریت برنامه عمل و تفاهم نامه واحد آموزشی انجام خواهد شد.

معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش شهرستان ابهر افزود: به منظور بها دادن به فعالیت مدیران در فضای مجازی، اعضای کارگروه کیفیت بخشی در نوبت ارزیابی واحد آموزشی، فعالیت های ارسالی مدارس را بررسی خواهند کرد.

   وی در رابطه با پایش عملکرد آموزگاران در فضای مجازی گفت: به منظور کیفیت بخشی به فرایند تولید محتوای الکترونیکی، مهارت های تدریس در فضای مجازی، ارزشیابی کیفی توصیفی و ارتقای بازده تحصیلی دانش آموزان از طریق برنامه های تحولی دوره ابتدایی، کارشناسان آموزش ابتدایی با مشارکت سرگروه های آموزشی منطقه با استفاده از ظرفیت شبکه شاد مطاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش و ارزیابی غیر حضوری عملکرد مدارس ابتدایی ابهر

پایش و ارزیابی غیر حضوری عملکرد مدارس ابتدایی ابهر