مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 10:402020-11-23سياسي

تعطیلی موزه های تهران تا اطلاع ثانوی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران اعلام کرد که با دستور العمل ستاد ملی کرونا امکان بازدید 5 موزه تابعه این نهاد تا اطلاع ثانوی وجود ندارد.

- پرهام جانفشان روز دوشنبه افزود: همزمان با شیوع کرونا فعالیت این بخش گردشگری تعطیل شده بود و با ادامه دار شدن این بیماری این اماکن موزه ای تا پایان محدودیت ها همچنان تعطیل است.

ایرنا نوشت، پنج موزه رضا عباسی در خیابان دکتر شریعتی- نرسیده به پل سیدخندان،فرش در خیابان کارگر شمالی- تقاطع دکتر فاطمی، آبگینه واقع در خیابان سی تیر- قبل از تقاطع جمهوری، نقاشی پشت شیشه واقع در خیابان سعدی شمالی- خ برادران قاعدی- بعد از تقاطع شهید نور محمدی و هنرهای ملی در میدان بهارستان - ساختمان وزارت ارشاد موزه های تحت مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران با بیان اینکه هتل ها تعطیل نیست افزود: این اماکن اقامتی با رعایت دستور العمل ستاد ملی کرونا فعال است.

وی بیان کرد: فعالیت پرسنل این نهاد تابع ستاد ملی کرونا بوده و با 30درصد ظرفیت نیروی کار در روز امکان پذیر است.

جانفشان با اشاره به اینکه با شیوع کرونا در سطح کشور بیش از 18هزار میلیارد تومان به بدنه صنعت گردشگری خسارت وارد شده است گفت: طبق آمار وزارت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی موزه های تهران تا اطلاع ثانوی

تعطیلی موزه های تهران تا اطلاع ثانوی