مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 10:552020-11-23اقتصادي

تغییر کاربری زمین های واشرسازی اسدآباد


شهردار اسدآباد به تغییر کاربری زمین های واشرسازی شهر اسدآباد برای گسترش شهر و تعیین تکلیف زمین های بدون استفاده اشاره کرد.

- علیرضا فعله گری در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این مطلب، افزود: با تغییر کاربری زمین های واشرسازی شهر اسدآباد امکان استفاده از ظرفیت این منطقه در جهت تأمین مساکن ارزان قیمت برای اقشار کم درآمد و کنترل قیمت مسکن نیز فراهم می آید.

وی تصریح کرد: در راستای تغییر کاربری زمین های واشرسازی حجمی در حدود 50 هزار مترمکعب توسط شهرداری شهر طبق توافق با مالکان خاکبرداری و تسطیح انجام گرفته و آماده سازی شده است.

فعله گری با بیان اینکه طرح جامع شهر اسدآباد بعد از 15 سال در دست بازنگری قرار داشته و در حال طی کردن مراحل پایانی است، گفت: بازگشایی و خروج از بن بست شهرک 16 هزار نفری یادگار امام خمینی(ره) شهر اسدآباد با همکاری جهادکشاورزی و شورای شهر در راستای روان سازی بار ترافیک و رفاه حال شهروندان این شهرک انجام گرفت که این امر از نقش مؤثری در راستای پدافند غیرعامل در مواقع بحرانی در این شهرک برخوردار خواهد بود و نسبت به این امر کمک خواهد کرد.

وی همچنین با بیان اینکه در سال جاری 15 هزار تن آسفالت برای هسته مرکزی شهر اسدآباد توسط شهردای ریخته شده است، خاطرنشان کرد: ورودی شهر از سمت سنقر و آجین که به میدان بار شهر ختم می شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر کاربری زمین های واشرسازی اسدآباد

تغییر کاربری زمین های واشرسازی اسدآباد