مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 11:052020-11-23بين الملل

سیاه کارتر از کارتر


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد قدسیان؛ این روز ها مد شده است دموکرات ها، جو بایدن را با جیمی کارتر مقایسه می کنند یا به قول خودشان با آخرین سیاستمدار واقعی و استخوان داری که از دار و دسته الاغ ها به کاخ سفید راه یافته است.

- بی شک بایدن عصاره نیم قرن سیاست آمریکایی با همه پلیدی هایش است و از کثیف ترین فیلتر های شورا های شهر، کنگره، اف بی آی، پنتاگون، سیا و کاخ سفید گذشته و اینک خالص خالص شده و یک شیطان تمام عیار با لبخند یک پیرمرد مهربان است.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، محمد قدسیان؛ این روز ها مد شده است دموکرات ها، جو بایدن را با جیمی کارتر مقایسه می کنند یا به قول خودشان با آخرین سیاستمدار واقعی و استخوان داری که از دار و دسته الاغ ها به کاخ سفید راه یافته است.

از این حیث کارتر همتای جورج بوش اول در میان جمهوری خواهان است که هر دو، یکی قبل و دیگری بعد رونالد ریگان، یک دوره ای شدند.

طرفه آنکه حتی کارتر 96 ساله، آخرین مستاجر کاخ سفید که شاه پهلوی به افتخارش نوشید، از زمان پایان دوران ریاست جمهوری اش تا حالا که 40 سال می گذرد، وزن سیاسی و تشکیلاتی به مراتب کم رنگ تری نسبت به بایدن تقریبا 78 ساله داشته و دارد که تازه پس از 8 سال معاونت کاخ سفید دارد به عنوان رییس به عمارت مشهور سیاه کاران بازمی گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاه کارتر از کارتر

سیاه کارتر از کارتر